HU/EN
2018. február 15.

Az RTL Magyarország legnagyobb második generációs csatornája, a Film+ ismét remekelt a 6. héten:heti átlagban a csatorna közönségaránya ismét elérte a TV2-jét (heti SHR teljes nap 18-49* Film+/TV2 5,6% / 5,6%). A hét legnézettebb műsora az említett csatornán, a szerdán este vetített Végképp eltörölni című film volt. A diplomatikus akcióshős, Arnold Schwarzenegger 8,3%-os közönségarányt hozott a csatornára.

Ezt követték a vasárnap esti filmek. A hétvége nagy kedvence ismét Jason Statham volt. A Mestergyilkos: Feltámadás , az előző részhez hasonlóan, ismét nagy sikernek örvendett vasárnap este kilenctől a csatornán, 7,1% SHR-t produkálva. A harmadik helyet, nem sokkal lemaradva az előbb említett mozitól, a szintén vasárnap, héttől vetített Men in balck – Sötét zsaruk című film szerezte meg 6%-kal. 

A Film+ csatorna az előző hétén, teljes napot tekintve, 7-ből 6 napon győzedelmeskedett versenytársával, a Mozi+ csatornával szemben (heti SHR teljes nap 18-49* Film+/Mozi+: hétfő: 5,3% / 3,7%; szerda: 5% / 3,5%; csütörtök: 4,4% / 3,7%; péntek: 3,9% / 3,4%; szombat: 4,6% / 3,3%; vasárnap: 5,6% / 5,1%). Főműsoridőben szintén 7-ből 6 napon nyert konkurensével szemben (heti SHR prime time 18-49* Film+/Mozi+: hétfő: 5,7% / 4,2%; szerda: 6,3% / 3,4%; csütörtök: 5,3% / 3,3%; péntek: 4,7% / 3,2%; szombat: 5,4% / 3,1%; vasárnap: 6,5% / 5,5%).

A Cool és az RTLII csatornákon, az 5. héthez hasonlóan, most is a sorozatok és sajátgyártású műsorok uralták a nézettséget. A Cool-on az első helyen a Gyilkos elmék csütörtök esti adása végzett 6,7%-os közönségaránnyal. Ezt követte a Dr. Csont , szintén csütörtöki epizódja, melyre a tévé nézők 5,1%-a volt kíváncsi. Harmadikként végzett, az új évadával debütáló X-akták , mely péntek este 4,1%-ot ért el.

Az RTLII-n a sajátgyártású műsorok hódították meg a nézők szívét. Továbbra is a csatorna legnézettebb műsora volt az Oltári csajok , melynek csütörtök esti adása közel 114 ezer nézőt ültetett a képernyő elé. A Gyanú árnyékában szombat este 7-kor kicsivel több, mint 59 ezer embert érdekelt. A harmadik helyezett pedig a Showder Klub szerda késő esti adása volt, mely közel 57 ezren nézőt nevettetett meg.

Forrás: Nielsen Közönségmérés. A nézettségi adatokat – ahol nem jelezzük külön – az RTL Klub kereskedelmileg legfontosabb, fiatal felnőtteket magába foglaló célcsoportjára (18-49 évesek), főműsoridőre vonatkozóan közöljük. Este és főműsoridő alatt a 19:00-22:59 közötti idősávot értjük. A műsorok nézettségénél az adott műsorszám napi nézettségét vesszük alapul, amely tartalmazza az élő, valamint a napon belül történő visszanézés nézettségi adatait is. Időszak: 02.05.-02.11.